از استادان نمونه دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش تجلیل شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::همزمان با ایام گرامیداشت هفته معلم، جمعی از استادان نمونه دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس) تجلیل شدند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  باشگاه خبرنگاران  ، همزمان با ایام گرامیداشت هفته معلم، جمعی از استادان نمونه دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس) تجلیل شدند.
 
بر اساس این گزارش دراین مراسم که با حضور امیر سرلشکرعطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش، حجت الاسلام والمسلمین صفائی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان ارتش در سالن همایش های دافوس برگزار شد؛ امیر سرتیپ دوم حسین ولیوند ضمن‌ گرامیداشت‌ روز معلم به‌ ویژگی‌ های‌ شخصیتی یک معلم‌ نمونه اشاره‌ و تصریح کرد:‌ معلمی‌ تنها یک‌ حرفه و شغل‌ نیست‌ بلکه‌ رسالت‌ است.
 
فرمانده دافوس در ادامه به نقش استادان و معلمان دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش در دوران دفاع مقدس پرداخت و خاطرنشان کرد: استادن دافوس آجا با طرح‌ریزی عملیات‌های مختلف در دوران دفاع مقدس، نقش بسزایی در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا نمودند و امروز وظیفه خود می‌دانیم که از این عزیزان تجلیل کنیم.
 
گفتنی است؛ در پایان این مراسم جمعی از معلمین و استادان نمونه دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس) با اهدای لوح تقدیر توسط  فرمانده کل ارتش تجلیل شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا